Opwekking

De afgelopen maand ben ik elke dag bezig met opwekking. Al is het alleen maar door het lezen van de blog van de pinksterconferentie, waarin elke dag een update, wat er nu allemaal al staat, wat er nog gebeuren moet en dergelijke.

Ook bij mensen thuis wordt hard gewerkt om alles af te krijgen. Dingen op papier kloppend maken, materialen voorbereiden, van alles.

Ikzelf mag dit jaar secretaresse zijn voor ons team. Ik coördineer de aanmeldingen, reserveer de kampeerruimte die we als team nodig hebben, maak notulen van vergaderingen, die ik eerst zelf gepland heb (uiteraard alles op aangeven van de teamcoördinator). Ook mocht ik in de afgelopen weken 60 pagers schoonmaken. Papieren stickers verwijderen van de pagers, het is bijna monnikenwerk!

Donderdag, hemelvaartsdag, ga ik erheen. Wat ga ik dan doen?
Ik ga het kampeerterrein voor ons team indelen, uiteraard mijn eigen caravan neerzetten, en daarna? Dat zie ik wel weer, er is genoeg te doen. Inrichten van de porto-balie, programmeren van pagers, ik zal kijken of ik jullie op de hoogte kan houden van wat ik allemaal doe 😉

Maandag komt de caravan, die ik mag lenen, die ga ik dan dinsdag schoonmaken, woensdag inpakken… Moet lukken toch?

2 gedachten over “Opwekking

  1. Mieke de Jongh

    Veel zegen bij alle werkzaamheden… En vergeet vooral niet er volop van te genieten! Ik zie ook uit naar een goede tijd straks

Plaats een reactie